poniedziałek, 1 lipca 2013

Orquesta BRONCO

Hola!

Zaczęły się wakacje, dla dzieciaków oznacza to
całe dwa miesiące wolności.... dla niektórych szczęściarzy to czas urlopów...
a dla pozostałych to czas intensywnej niż zwykle pracy.

Ja po dłuższej przerwie zakładam  tą "inną" parę słuchawek i wracam
do pracy, która chyba sprawia mi najwięcej satysfakcji....


Wakacje wakacjami ale od winyli nie będziemy sobie robić przerwy, i właśnie dziś 
lecimy z olbrzymią dawką czarnego, smolistego i gorącego jak piekło Guaguanco
w wykonaniu ORQUESTA BRONCO  
Jak każdego melomana ciekawi mnie historia tego zespołu i powiem szczerze, 
że trochę szperałem w necie aby się dowiedzieć więcej o nich 
ale niestety nic nie znalazłem...
Próbowałem nawet kontaktów w dalekiej Kolumbii 
ale niestety... cóż może kiedyś przyjdzie czas i opisze 
ten zespół szerzej.

Prezentowana płyta pochodzi z 1975 roku, producentem jest 
firma znanego pianisty z zespołu FANIA ALL STARS czyli
Larry Harlow for Passing Clouds Music, Inc
Mój egzemplarz jest z 1975 roku tłoczony przez INCA Records 
i jest w świetnym stanie jak możecie się przekonać na zdjęciach i poniższych 
samplach :)






Skład zespołu;

Johnny "Bronco" Sierra - Bass
Jorge Maldonado  - Lead Vocals 
Mario Morrero    - Piano
Harry Fermaint  - Timbales 
Mike Ruiz  - Bongo 
Orlando Osorio  - Conga 
Ray Maldonado - Trumpet 
Charlie Camelleri - Trumpet 
Luis Kahn - Trombone 
Harry Viggiano  - Tres 
Junior Gonzales - Coro (Chór)
Pete "Conde" Rodriguez - Coro 
Julio Castro - Coro 

No i sample :) 

Personajes

Nango

Pobre Viejita

Hato Rey

Los Santos

Teco Ladron


 Miłego słuchania :)

Viva La Salsa Dura 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz