wtorek, 17 września 2013

SONORA PONCENA - FUTURE





Witam wszystkich serdecznie po wakacjach :)
Koniec lata dopiero za kilka dni ale jak widać aura za oknem
    przypomina nam, że jesień zbliża się dużymi krokami
    I właśnie, któregoś takiego pochmurnego dnia idąc po mieście
    skusiłem się zajrzeć do sklepu muzycznego, w którym okazało się,
    że sprzedawane są stare używane winyle.
    Długo się nie zastanawiając zacząłem szperać po skrzyniach wypchanych
    do pełna czarnymi płytami:)
    Z reguły jestem nastawiony, że muzyki z mojego przekroju muzycznego
    nie znajduje w takich sklepach ale tego dnia był wyjątek....
    Przeglądając kolejną ze skrzyń natrafiłem na charakterystyczną
    okładkę, którą już gdzieś widziałem... no tak
    to był właśnie ten album zespołu
    SONORA PONCENA  -  FUTURE



















Sonora Poncena właśnie tym się charakteryzowała,
iż prawie wszystkie (większość) posiadały na swoich
okładkach motywy "rycerza", zobaczycie to przy prezentacji kolejnych
albumów tego wykonawcy :)
Więcej o Sonora Poncena rozpisze się kiedy przybędzie do mnie wieeeelka paczka z Kolumbii
w której ma być właśnie kilka ich albumów










Krążek jest z 1984 roku 
wydany przez INCA Records 
Producent; Papo Lucca

SIDE A

SIDE B 
Z tego albumu pochodzi miedzy innymi 
ten latin jazzowy kawałek 

Woody's blue

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz