czwartek, 6 lutego 2014

TROMBORANGA - SOLO PARA COLECCIONISTAS vol. 1

Solo Para Coleccionistas grupy Tromboranga
to pierwszy album tego zespołu wydany na
czarnym krążku.
Jest to unikalna i limitowana edycja, która liczy sobie tylko 300 szt.
Mój został oznaczony numerem 113:)
Na temat samej grupy możecie poczytać
na jej oficjalnej stronie
http://www.tromboranga.com/Tromboranga.html
Znajdziecie tam również pozostałe albumy,
które zostały wydane w standardowej wersji cd
"SALSA DURA" czy "Al Mal Tiempo salsa buena ".
Wyszperałem tam również info a pro po trasy koncertowej
"...niestety jak na razie nie ma Polski na naszej mapie
ale kto wie może jeszcze ktoś nas zaprosi i będziemy mogli
zagrać dla was"  tak w odpowiedzi na mojego maila napisał mi
dyrektor muzyczny grupy Joaquin Arteaga, który również
sam gra z zespołem zasiadając za sterami timbalesów :)

Joaquin zapowiedział, że w niedalekiej przyszłości
planowana będzie kontynuacja tego wspaniałego
winylowego dzieła i ma zostać nagrana kolejna część
czyli ...vol 2 :)

My czekamy z niecierpliwością
ale póki co czas na odkrycie "...vol 1"

Winyl wyprodukowany przez 
"Salsa Heca en Barcelona"
Hiszpania 2013r

Strona A
 Strona B
Kawałki z płyty to kombinacja utworów z albumów 
"SALSA DURA"  i  "Al mal tiempo salsa buena" 
oraz kawałki, których nie usłyszymy na standardowym cd ;)

Humilidad

Agua que va caer


Boogaloo de Marilu


Adios que te vaya bien
 
Baila mi guaguanco 

Ultima hora

El malo



Salsa ahi na' ma'





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz