czwartek, 7 listopada 2013

TONO REYES - BAILOTEANDO CON MI SAXO

Wracam do was po dłuższej przerwie.
Nie zamierzam w żaden sposób usprawiedliwiać swojej nieobecności
na blogu, bo niektórzy wiedzą czym zawodowo się zajmuję i czasem po
prostu albo brakuje czasu albo się najzwyczajniej nie chce ;)
Mniej wtajemniczeni niech się nie martwią
kiedyś opiszę więcej swojego zawodowego życia przy okazji
prezentacji któregoś krążka ;)

Ale dość tego gadania bo czas leci a ja dziś jeszcze w planie mam
wyjazd na największy w naszym kraju festiwal salsy czyli
WSF Warsaw Salsa Festival
I korzystając z tej tanecznej okazji
chciałem wam zaprezentować płytkę,
którą niedawno zakupiłem gdzieś od gościa
z Peru...


Bailoteando con mi Saxo - TONO REYES
Co do samego artysty to nie udało mi się wygrzebać informacji
w necie..  może jeszcze nikt w szerszym artykule nie zdążył go opisać
No ale nic, sama płytka jest naprawdę fajna i godna polecenia
chociażby dla bardzo znanego kawałka "Achilipu"
Warto posłuchać :)

Płyta pochodzi z wytwórni
SONO RADIO S.A. z Peru
R.I. 5731 INDUSTRIA PERUANA



 LADO A 


LADO B 




Flagowy kawałek ACHILIPU

DESCARGA

POUTPOURRI DE GUARACHAS

Miłego słuchania 


SALSA  ahi na' ma' :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz